I'M Hotel

Coordinates of this location not found

(איי אם מאקטי)

5/5

מלון IM HOTEL מקאטי מנילה, ממוקם בלב אזור מקאטי ומדורג ברמת 5 כוכבים. המלון ממוקם כ 40 דקות נסיעה מהשדה (תלוי בפקקים) וכ 20 דקות נסיעה מאזור BGC המפורסם. אזור פסאי ובתי קזינו ממוקמים כ 25 דקות נסיעה מהמלון.

המלון זוכה לפופולריות רבה בזכות המתקנים הרבים שהוא מציע לאורחיו, לרבות בריכת אינפיניטי ארוכה, אונסן ספא יפני מפנק וחדר כושר מאובזר. על גג המלון תמצאו את הסקיי הבר המפורסם של המלון – Antidote, המשקיף על כל העיר עם נוף 360 מעלות, המהווה מקום בילוי נהדר בשעות הערב.
ארוחת הבוקר של המלון זוכה לשבחים רבים.

חדרי המלון מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר וכוללים בין היתר טלוויזיה חכמה, כספת וספה. תוכלו ליהנות מחדרי סוויטות של 2 ו 3 חדרי שינה עם מרפסת הצופה לעיר.

מלון IM HOTEL מקאטי ממוקם בקרבת אזור חיי הלילה של מקאטי, שדרת "בורגס" המפורסמת נמצאת ממש ליד. מרכזי הקניות והבילוי המעולים "גלורייטה" ו"גרינבלט" נמצאים במרחק נסיעה קצרצר של 5 דקות מהמלון. בית חבד מנילה נמצא במרחק הליכה קצר מהמלון, כמו כן מרכז הקניות "סנצ'ורי".

המלון זוכה לביקורת חיוביות והוא אחד המומלצים שלנו לשהות בעיר מנילה. מלון IM HOTEL הוא אופציה מעולה למשפחות,זוגות וצעירים.

אנו מתחייבים למחיר הטוב ביותר למלון I'M HOTEL, לקבלת הצעה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

המלון הזה מעניין אותי

דברו איתי בקשר למלון

למה אנחנו לא
מפרסמים
מחירי מלונות?

חתמנו על הסכמים ישירים מול בתי מלונות בפיליפינים, שהתחייבו לתת לנו את המחירים הטובים ביותר בתנאי שלא נפרסם אותם באינטרנט, צרו קשר עכשיו וקבלו את המחיר הטוב ביותר בהתחייבות!