המלצות פיליפינים ומידע

ברוכים הבאים לפיליפינים, ארכיפלג מהפנט הידוע בנופים המדהימים, התרבות המעניינת והאירוח החם של התושבין המקומיים. המדינה שוכנת בדרום מזרח אסיה, גן העדן הטרופי הזה מציע מספר עצום של חוויות שמחכות וטיולים עוצרי נשימה,בין אם אתם נמשכים אל חופים בתוליים עם מים צלולים, יערות הגשם המדהימים וחיות פראיות, או ההיסטוריה העשירה של המדינה או המטבח המגוון המצוי בערים, הפיליפינים מבטיחים הרפתקה בלתי נשכחת לכל מטייל. הצטרפו אלינו כשאנו ממליצים מה לעשות במדינה הקסומה הזו בהתמקדות על מספר יעדים. גלו את ההמלצות המובילות למסע בלתי נשכח:

philipines picture

שייט בין איי פאלאוואן

 צאו למסע בנופים עוצרי הנשימה של פאלאוואן אל נידו, המכונה "האי האחרון" של הפיליפינים בגלל שהוא מבודד ומרוחק משאר איי המדינה. תוכלו לבקר בין כמה איים שונים  שכל אחד יותר בתולי ויפה מהשני והנופים עוצרי נשימה, כל אחד מציע את הקסם הייחודי שלו.  צוקי אבן הגיר האייקוניים של אל נידו עד לאי קורון שתוכלו גם להגיע אליו במעבורת או טיסה קצרה,  או פשוט להירגע ולהינות על החולות הלבנים והזהובים של מפרץ הונדה (Honda Bay)

 Palawan הוא מקום לאנשים שאוהבים טבע והרפתקאות,  האי מבטיח חוויות בלתי נשכחות בכל מה שתבחרו לעשות אם זה לטייל או סתם לנוח מול הים עם איזה קוקטייל טוב.

כאחד שביקר באל נידו כמה פעמים אני מאוד ממליץ לעשות את כל סוגי הטיולי איים אם יש לכם זמן Tour A,B,C,D שכל אחד מהם הוא באמת מדהים ומאוד מומלץ גם לזוגות וגם למשפחות.

איך להגיע לאל נידו?

תוכלו לקחת טיסה ישירה ממנילה לשדה התעופה בפאורטו פרינססה שנמצא במרכז האי פאלאוואן ומשם לעלות צפונה עם רכב. (בערך 5 שעות)
אופצייה שנייה היא לקחת טיסה ישירה ממנילה לשדה התעופה הקטן באל נידו. 
טיסות לאי אפשר לקחת גם מהאי סבו.

island hopping palawan

התרבות המיוחדת שהמדינה מציעה:

התרבות הפיליפינית היא מעניינת ביותר ומשלבת בתוכה גם תרבות ספרדית בגלל השלטון הממושך של 333 שנה במדינה וגם התרבות המערבית ובמיוחד האמריקאית שגם שלטו במדינה 48 שנים. 
תרבות הפיליפינים מאופיינת בגיוון תרבותי ואתני. למרות שהקבוצות האתניות המרובות של הארכיפלג הפיליפיני ביססו רק לאחרונה זהות לאומית פיליפינית משותפת, התרבויות שלהן עוצבו כולן על ידי הגיאוגרפיה וההיסטוריה של האזור, ועל ידי מאות שנים של אינטראקציה עם תרבויות שכנות ומעצמות קולוניאליות. , התרבות הפיליפינית הושפעה גם דרך השתתפותה בקהילה העולמית.

כשתבקרו במדינה אתם תרגישו שהיא מאוד שונה מכל מדינה אחרת שביקרתם בדרום מזרח אסיה, אם זה מגוון וכמות הכנסיות שנמצאת בכל פינה או מהאנגלית והתקשורת הטובה עם המקומיים או בכלל אוכל הרחוב שגם הוא מושפע מאוד מהתרבות האמריקאית, הפיליפינים מאוד אוהבים המבורגרים, עוף מטוגן או לחמנייה עם נקניקייה שאפשר למצוא כמעט בכל פינה בכל עיר.

טרסות האורז בצפון לוזון:

ברוכים הבאים לאחד המקומות המיוחדים ביותר בפיליפינים ובכלל בכל העולם, הטרסות אורז בבנוואה שנבחרו לאחד משבעת פילי תבל מספר פעמים. 

האיזור ההררי נמצא במרחק של 383 ק"מ ממנילה ולוקח בבמוצע בין 8-10 שעות של נסיעה . כשתתחילו להתקרב ליעד אתם כבר תרגישו כאילו אתם במקום אחר ומיוחד, הטמפרטורות יורדות והשפה שהאנשים מדברים שם היא שונה לחלוטין מהשפה המדוברת במנילה ונקראת Ifugao language השפה ממש נשמעת שונה והיא הכי מיוחדת ושונה משאר השפות בפיליפינים. האוכל והתרבות של האנשים שונה גם ואתם תרגישו את זה כשתגיעו.

במקום יש מספר טרקים מעולים שיוצאים מעיירות שונות באיזור כדי שתוכלו לחוות את הכפרים המעניינים שנמצאים בין טרסות האורז. הטרק המועדף עלי נמצא על יד עיירת Batad שם ממש הולכים על קצות הטרסות אורז כדי להגיע לכפרים ששם יש גם מפלים מדהימים וטבע מרהיב.

הטרק מתאים גם למשפחות עם ילדים וגם לזוגות, הנופים הם פשוט עוצרי נשימה ובטוח שכל מי שיגיע יבין למה המקום נחשב לאחד המיוחדים בעולם.

לסיכום:

פיליפינים היא מדינה מדהימה ומגוונת מאוד מבחינה של נופים ואיים.

 שתגיעו לבקר או ולחקור את התרבות המעניינת הזאת אתם תבינו למה תיירים מתאהבים בה כל שנה. בין אם אתם מתכננים לבקר בצפון לוזון ולראות את הטרסות או לעשות טיול איים באל נידו אנחנו בטוחים שאתם תהנו במדינה. 

במדינה עוד הרבה יעדים מומלצים ומעניינים שאנחנו ממליצים לכם לבקר בהם,

לעוד פרטים ותכנון מסלול מושלם ומותאם במיוחד בשבילכם צרו אתנו קשר!

נהנתם? שתפו עם אחרים

פייסבוק
מייל
וואטאפ

נהנתם? שתפו עם אחרים

פייסבוק
מייל
וואטאפ

כתבות אחרונות

philipines picture

המלצות פיליפינים ומידע

ברוכים הבאים לפיליפינים, ארכיפלג מהפנט הידוע בנופים המדהימים, התרבות המעניינת והאירוח החם של

מנילה עם ילדים

פיליפינים למשפחות

פיליפינים למשפחות פיליפינים למשפחות, בהחלט כן. אולי תופתעו אבל לעיר מנילה יש המון

טיולים שווים

קניונינג במפלי הקוואסן

קניונינג מפלי הקוואסן

איסוף מהמלון הגעה למתחם ותדריך, נסיעת שטח בהרים לכיוון המפלים תחילת טראק קניונינג

הצצה לפיליפינים

פיליפינוס בפייסבוק

כתבות דומות שאולי יעניינו אותך

פתיחת-הפיליפנים-לתיירים

הפיליפינים נפתחת לתיירים

הפיליפינים נפתחת לתיירים ישראלים ללא צורך בבידוד, כך הודיע משרד התיירות המקומי. מדינת האיים – הפיליפינים תפתח שוב לתיירים בנלאומיים וביניהם ישראלים החל מ 10

קרא עוד »
7 סיבות לטוס לפיליפינים הר געש

7 סיבות לטוס לפיליפינים

הפיליפינים, מדינת האיים המופלאה בדרום מזרח אסיה היא אחת מהמדינות היפות בעולם. חופים לבנים, מים צלולים, טבע עוצר נשימה ומקומיים שיתנו לכם להרגיש בבית מרגע

קרא עוד »